حفاظت از داده ها با کریو

یک لایه اضافی از امنیت با دسکتاپ به عنوان یک سرویس برای حفاظت از داده های حساس

نفوذ کردن در داده های حساس مدیران و CIOs متوجه ساخت که با بی توجهی می توانندامن نگه داشتن اطلاعات را از دست بدهند. هیچ سازمانی نمی خواهد برای عدم حفاظت از اطلاعات حساس مشتری خود را موضوع رسانه ها کند.راه حل های گوناگونی جهت این موضوع توسط parsvpn.online معرفی شده. مانند خرید کریو و خرید vpn که عملی هم هستند.

secure desktop

خرید vpn دسکتاپ ها به عنوان یک سرویس لایه های اضافی از امنیت را برای سیستم های داخلی اضافه می کنند که  به کاهش کشمکش ها کمک می کند. آنها به حفاظت از لبه های شبکه کمک می کنند ، جایی که اغلب امنیت سست گرفته می شود. DaaS در سیستم ابری همچنین اجازه یک تنظیم منسجم از پروتکل های امنیتی در سراسر همه روش های کامپیوتر و دستگاه های موبایل، شامل دستگاه های  BYOD، صرف نظر از سیستم عامل  را می دهد.

جدا کردن داده و دستگاه

برخلاف VPN ها یا نرم افزار به عنوان یک سرویس، DaaS قادر به جدا کردن امنیت یک دستگاه از داده های در دسترس می باشد. این بدان معناست که اگر یک کامپیوتر خانگی یک کارمند به روشی به خطر افتاده باشد، هنگامیکه آن کارمند از یک محل کار آلوده وارد شود شبکه شرکت را تحت تاثیر قرار نخواهد گذاشت. Daas اساسا یک firebreak ایجاد می کند، یک مانع بین دستگاه دسترسی و اطلاعات که کاربر در حال دسترسی دارد قرار می دهد.

علاوه بر این ، DaaS در سیستم ابری ازینکه کاربران اطلاعات حساس شرکت را در کامپیوتر شخصی خود یا دستگاه های موبایل قرار دهند جلوگیری می کند برای اینکه از نشت اطلاعات جلوگیری داشته باشند. تمام داده های قابل دسترسی از طریق دسکتاپ های مجازی در محلی مناسب باقی می مانند و نمی توانند به دستگاه انتقال یابند. کاربری که تلفن هوشمند یا لپ تاپش دزدیده شده است باید هیچ یک از داده های شرکت روی سیستم عامل باقی نگدارد.

نظارت بر رفتار کاربر

حتی امن ترین شبکه ها می توانند بی نتیجه بمانند وقتی که یک کارمند از روی حسن نیت روی یک لینک اشتباهی کلیک کند. با Daas رفتار کاربر می تواند نظارت شود و فعالیت های مشکوک- عمدی یا نه- می تواند فورا شناسایی شود. تیم IT قادر به بکاربردن استقرار متمرکز برای نظارت به صورت امن گزارش های در سراسر محیط های پیچیده و چند مکانه دسکتاپ هستند.

دسترسی تنها چیزی است که یک کاربر نیاز دارد

با شبکه های خصوصی مجازی (VPN) و دیگر راه حل ها، کاربران نهایی می توانند اساسا کلید های قلعه را داشته باشند. به منظور دسترسی به برنامه های از راه دور، آنها اغلب دسترسی به همه برنامه ها و پایگاه داده را ضمانت می کنند، به طور بلقوه نقض بسیار پر هزینه و خطرناکرا ایجاد می کند . DaaS به کاربران تنها کلید ها اتاق داده هایی را می دهدکه به آنها نیاز دارند. آنها نمی توانند از در پشتی راهشان برای اطلاعات حساس استفاده کنند، همچنین نمی توانند به طور تصادفی به پایگاه داده ها دسترسی یابند که ارتباطی به وظایف شغل آنها ندارد.

هکر ها هرگز استراحت نمی کنند. بنابراین درحالیکه هیچ راه برای امنیت کل اطلاعات وجود ندارد، دسکتاپ ها به عنوان یک سرویس می توانند شرکت ها را با یک لایه اضافی حافظت تجیهز کنند که به کاربران از راه دور شرکت ها اجازه دسترسی به اطلاعاتی که نیاز دارند را بدون به خطر انداختن اطلاعات حساس بدهد.

خرید کریو و خرید VPN در parsvpn.online